onsdag 9 mars 2011

Nu har jag snart kommit dit....

... skall jag ha tuppkam eller inte? Nu börjar håret bli så långt på skallen så ögonblicket närmar sig. Antingen lägger jag till med en gelead, eller vad det nu heter, tuppkam eller så fortsätter jag med en vanlig frisyr. Jag har i så fall tänkt på att färga kammen också. Möjligen blå eller grön. Absolut inte röd eller lila. Kunde ju vara rätt snyggt och jag skulle kunna passa in obemärkt bland vissa ungdomar.

Ja det är ju ännu inte så mycket som på bilden - men vänta bara

3 kommentarer:

  1. Tuppkam vore inte alls dumt, men jag tycker att du ska sträva efter att se ut som frihetsgudinnan i New York. Grönt blir snyggt.

    SvaraRadera
  2. Klart du ska färga håret!!! Du kan ju börja lagom till Påsk tex och sen gå vidare i färgskalan..hihi.. Kan inte låta bli att skicka med denna historia som jag hittat.. vet inte om du hört den innan.. men jag själv asg när jag läste den.. Önskar en go dag med ett litet leende på läpparna när raderna är slut.. Kram Det sitter en punkare och en gammal man på en parkbänk. Punkaren har en stor färgad tuppkam och är grymt piercad. Den gamle mannen glor storögt på punkaren som säger: -Vad fan är det med dig gubbjävel? Har du aldrig gjort nåt urflippat i ditt liv? -Jodå, svarar den gamle mannen,en gång var jag så jävla full och pippade en kakadua och nu sitter jag här och funderar på om du kan vara min son..??

    Kram paddan Barbro

    SvaraRadera
  3. Testar åter en gång!
    Lasse Markström

    SvaraRadera