onsdag 6 april 2011

Lev på kärlek, luft och vatten

Var i går och bassänggympade, fortfarande lika underbart. Träffade en kvinna i omklädningsrummet som i september förra året fick samma brev som jag från försäkringskassan. Hon fick vänta i fyra månader på ersättningen. Hur klarade du det frågade jag. Jag fick låna av min pappa.
Vad skall då jag göra som inte har någon levande pappa?
Det här är verklighet 2011. Man kan ju få ångest för mindre!

Måste ta reda på om det verkligen är så och i så fall blir det ju panik.

1 kommentar:

  1. Helt förskräckligt, inte nog med att man är sjuk, låter så fk de sjuka vänta i 4 månader på ersättningen som de behöver varje månad.. (ja ialla fall vanligt folk, kanske politiker inte behöver påfyllnad av lön varje månad) (skrivet av en som betalt ut löner i 30 år o så väl vet från alla håll o kanter att lönen behövs varje månadsperiod).. usch o fyyyyyyy som de behandlar de sjuka. Styrkekramar paddan

    SvaraRadera