torsdag 16 juni 2011

Rapport

Nu har jag varit på strålning med min lunga i 15 vardagar på rad. Hur var det då? Jag kan säga så mycket att trevligare saker har jag ju varit med om. Inte så att jag har fått några särskilda biverkningar av det (utom möjligtvis...), men jag har varit otroligt trött och inte haft lust att ta itu med t ex denna blogg. Nu är det i alla fall genomfört och min läkare gav mig bra hopp om att sommaren skulle bli trevlig. Det tar ca 1 månad till innan strålningen märks, men andningen är mycket bättre redan. Sedan är det ju detta med vingligheten som kan vara en kombination av "huvudet" och benstyrka. Nu har jag ledigt ända tills mitten av juli och då skall jag försöka träna upp mig genom att ro båten! Borde vara en bra motion. Rapport kommer.

3 kommentarer:

  1. Håller tummar och tassar för allt vad vi kan :-) Stort tack för senast. Sillen smakade himmelskt. Gruffa hälsar till den livliga gruppen fyrfota släktingar och vänner.
    Hoppas att du får en riktigt skön och stärkande sommar/Agneta

    SvaraRadera
  2. Kämpa på. Ha en fin sommar
    Kram Rose-Marie, Gustaf

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig kämpe! Vi kanske ses kanske i sommar. Dvs om jag kommer och "våldgästar" er . Lav väl Lasse M

    SvaraRadera