onsdag 24 augusti 2011

Det var ett tag sedan

Ibland har man bara inte lust! Har varit riktigt trött de senaste veckorna. Har ätit medicin och lyckats klara 40 min i ett rör med "kulsprutor" smattrande i öronen. Det var en pärs kan jag lova. Dels den instängda känslan i röret sedan detta oljud. Man skulle kunna tro att man var på någon Hot metal-gala. Först fick man öronproppar och sedan fick man hörlurar ovanpå detta. De frågade snällt om jag ville ha musik också men hur skulle man kunna lyssna på det. Men jag klarade alltså magnetröntgen och går nu och väntar på ny läkartid för besked.

I går skulle bassängträningen starta igen, men sover fortfarande "sittandes" och har vissa besvär med musklerna, så av det blev det inget.

Har en fundering:
Hur kommer det sig att alla är friska på sommaren och insjuknar på hösten igen?
Den 15 juni blev alla huxflux för friska för bassängträning och igår blev alla sjuka igen och träningen startade. Visst är det märkligt?

2 kommentarer:

  1. Ja mycket märkligt det där med bassängträningen, varför alla är friska på sommaren men sjuka igen på hösten. (har även hört för dem som får lymfmassage, de ska helt plötsligt på sommaren inte ha en massa extra vätska som ska bort, visst är de konstigt.... Bröstcancerföreningen har en en timme varje onsdagskväll där i sjukhusets varmvatten bassäng... och nu i höst kommer det bli dubbelt så dyrt att sprätta runt där.. så det gäller att simma lugnt.. Jag blev väldigt glad att jag kunde ge dej ett ordentligt leende åt ett silikonbröst bland potatisen.. haha (det är väl morötterna man inte ska blanda ihop med potatiserna, eller hur, men här var det ju rediga grejer.. tom men "klisterhinna" på baksidan Ja tänk om jag hade öppnat locket för den blyge grannen som potatisen kom ifrån, med det nya innehållet oxå.. oj vad han hade rodnat....haha Kramizar paddan.. .

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej Ulla..!
    Kramizar paddan

    SvaraRadera