onsdag 20 oktober 2010

Bättre vingla i skogen...

...än inte alls! Det är mitt nya ordspråk. Hemma har bönderna tagit ner nästan all skog och lämnat ris och det blir svårt att gå då. I stugan har vi skog kvar och nu har jag börjat gå själv (medförande mobil och jaktradio) Skönt att vara själv i skogen igen. Det blir lite vingligt emellanåt - men vad gör det. Finns det bara en stubbei närheten så tror jag att jag kan resa mig - om inte får jag väl använda högre makter - dvs kommunikationsradion

3 kommentarer:

  1. När du är ute och vinglar i skogen och när du skriver matrecept på din blogg - ja då tycker jag det verkar att gå åt rätt håll... Fortsätt med det!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra. Du ska se att jag har rätt, snart står du på pass igen.

    Förresten, ha en bra namnsdag idag.

    Kursarn

    SvaraRadera
  3. Hade tänkt gratulera dig redan igår på namnsdagen. Hoppas ni slapp snön och halkan här snöar det lite idag med.

    SvaraRadera