torsdag 27 januari 2011

Motionera mera - åk till IKEA

I går var det äntligen dags att köpa ny pepparkvarn. Vis som jag är gick jag genom kassorna i stället för den vanliga ingången. Jag visste ju ungefär var de fanns. Dit var det väl ok - men sedan skulle man ju ut igen. Stora skyltar med orden genväg till kassorna. Men de genvägarna blev senvägar, de ledde via en massa nya stråk. Förstår inte varför IKEA inte har GPS som service?
Nåväl, motionscykeln fick vara när jag kom hem.

Tillbringar dagarna vinglande hit och dit. Får se om det går att börja arbeta i slutet av februari?

3 kommentarer:

  1. Haha.. ja Ikea brukar ta tid.. men jag visset inte att deras genvägar är senvägar.. Tack för tipset. Dock eller Tack o lov har vi ca 10 mil till Ikea.. så det är inte så ofta vi får motion där..Kram paddan

    SvaraRadera
  2. Du är en sann kämpe Ursula. Tänker på dig.Du kan väl komma upp och ta en fika Jag bor numera bredvid US Styrkekram från Sus (fd Martinsson)
    Min tel 0709558074

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat fram till din sida..Det blev en supertrevlig kväll, hos bästa Kristina.Roligt var ju att få träffa dig och Thord också.Det var strongt av dig att orka såååå länge,men hörde av dig att du var trött.Håller tummarna att allt ska bli bättre och bättre!Du är ju en fighter har jag förstått...Kram Paula

    SvaraRadera