måndag 20 september 2010

I natt är det svårt att sova

Nu spelar vi i samma division som Danmark och Holland! (+ några länder till). Hur trevligt är det med ett tjugotal rasister i riksdagen? Man skäms som invandrad svensk.

Vi har varit nere i stugan några dagar igen. Känner att jag använder mina förtvinade muskler mer där än hemma.Och utvecklingen går framåt! Trappstegen tas numera med båda fötterna, lite långsamt upp, men snabbt ner. Den här helgen var vi bara ute en gång på sjön. Det blåste för mycket för att jag skulle ro. Sjön suger, det kan jag lätt instämma i.

För övrigt har det varit lite svampplockning (ramlade bara en gång!), besök på gårdsbutik och god mat. Blir trött naturligtvis, men tror samtidigt att det är bra med aktiviteter. Sover ju några ggr per dag fortfarande.

Nu väntar jag bara på läkartid för utvärdering av plåtarna. Känns mer och mer pirrigt.

1 kommentar:

  1. Jo jag ser det är svårt att sova,, 02:20 har nu laddat in detta. Blir så glad varje gång du skriver att du varit ute o plockat svamp.. du vet jag gillar det ju, så jag är med dej på mitt sätt där i skogen. Själv hittade jag lite taggsvamp på vår egna tomt igår, som blev lite gott stekta i smör o sen grädde idag. Plockade även nypon som ska bli till nyponsoppa.. går bra att plocka med bärplockare, inte lika taggit då. Kram Barbro

    SvaraRadera