tisdag 21 september 2010

Oj

vad jag älskar sådana här kommentarer med uppmuntrande tillrop. Men jag är sjuk fortfarande och det kommer jag nog att förbli, för lungtumören går ju inte att operera. Men håller han (jag kallar den för honom) sig på plats så ska jag nog se till att huvudet klarnar helt och hållet!

Nu bär det iväg till stugan för kräftfiske och svampsafari i morgon förmiddag under förutsättning att vår katt Simon behagar komma. Han har alltid en förmåga att försvinna lagom tills vi ska åka de sex milen till stugan med katter, hundar, packning... och då får vi vänta.

Tack alla som stöttar mig.

6 kommentarer:

  1. Det låter bra. (Marianne P.)

    SvaraRadera
  2. SKÖNT att höra!!!
    Låter som en toppenhelg i mina öron.

    Sköt om dig nu!!!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Vilken helg.. hoppas du hittar många gulingar..
    ska nog dra till skogs ja me, blir så sugen, även om jag bara hittar lite, men en lisa för själen är det på högsta nivå.
    Önskar er en rikgit go helg.
    Kramizar paddan

    SvaraRadera
  4. Hej igen Gumman.

    Har varit borta några dagar.
    Jag hoppas verkligen att de stannar av och helst försvinner, jag saknar dig, det vet du.
    Du var mitt största (enda) stöd under veckan på Öster
    -Malma.
    Se för f*n till att inte låta dig besegras för hundsverige behöver fler som dig.

    Vi får höras av mer i telefon.

    Puss & kram
    Kursarn

    SvaraRadera
  5. Tack för goda piroger! Skönt att höra att du har det lite bättre.
    Pia

    SvaraRadera
  6. Hej Ursula!
    Det hade varit roligt att träffa dig och att få prova dina piroger men vi hade fullt upp med vild konferensplanering här på HUB.
    Roligt att höra att du mår bättre!
    Varma hälsningar!
    Fia

    SvaraRadera