måndag 13 september 2010

Två dagar kvar

På onsdag skall jag in och skiktröntga huvud, lungor och buk. På något sätt känns det definitivt. Hur mår jag? Har det stoppat upp, eller ... Jag är ju inte någon som oroar mig i förtid, men lite läskigt är det. Sedan är det ju också det här att man får vänta ytterligare några veckor innan man kommer till samtal med läkaren. Men skit samma, vi har varit i stugan några dagar och fiskat kräftor - men en natt hade någon varit där och vittjat 20 av våra burar. De hade inte ens dragit igen blixtlåsen på burarna. Hur kul var det på en skala från 1-10, tror ni?

För övrigt sover jag middag igen och vinglar lite på benen, men övar flitigt ( får väl tillstå - ibland)

2 kommentarer:

  1. Hej Ulla.. Ja de veckorna när man ska vänta på ett besked är dryga o långa.. Försök o göra allt möjligt som du tycker är roligt under tiden.
    Jaha fick ni inte ha kräfterna kvar heller.. attans tjuvar. Man får ju hoppas att det inte blev nån vidare fångst för tjuvarna ialla fall.
    Kramiz paddan

    SvaraRadera
  2. hej på dig. Håller tummarna och hoppas tiden inte sniglar sig fram allt för långsamt till ett besked. Är uppe i norrland och har koll på mina hantverkare. Älgjakten avslutad för denna gg. Hälsningar Lena å Soffie

    SvaraRadera