torsdag 11 november 2010

Damfrisör

Nu har jag varit hos frisörskan och det var kul. Förklarade att jag ville ha bort de sista babyhåren som tillhört mitt gamla jag. Inga problem - men si det blev det! Det är inte lätt att använda ett sådant verktyg på mina tester. Hon jagade dem över hela huvudet. Så fort hon fick dem i maskinen så stack dom igen! Nåväl, efter ca en halvtimmes kamp var det över. Funderar nu på om jag inte skall färga den lilla tofs som finns på huvudet blå. Då blir jag ju ännu mer lik Fantomen?

3 kommentarer:

  1. Gör det- färga blått alltså! En kvinnlig Fantomen det är precis vad världen behöver.
    Kram på dig!
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Håll helt med Susanne här ovan.
    Har varit hårfrissa till min man i ganska många år, och känner igen att just de små stråna flyr maskinen... det tar tid och man får riktigt jaga dem från alla håll.. visst är det märkligt att de kan uppföra sej så... haha..

    SvaraRadera
  3. Tjena.

    Jag föredrar nog rött i sådana fall.
    Det stämmer bättre med dig ;-)

    Hur gick det med Beaglarna i helgen?
    Bra hoppas jag.

    Vi hörs av
    Kursarn

    SvaraRadera