måndag 12 juli 2010

Tack snälla Barbro för att du ger mig mod

Skönt att höra att du gått igenom samma sak och visar på att mina "krämpor" inte är unika. I helgen har vi i alla fall varit nere i stugan och det blåste i och för sig på sjön, men jag tänkte - kommer jag bara ner i båten (det var ett äventyr) så skulle jag ro ett tag, och det gjorde jag. Ca 500 m fick armarna jobba - härligt! Belöningen blev stekt aborrefilé dagen efter. Och det var inte fy skam!

För övrigt tar värmen knäcken på en. I dag 34 grader i skuggan.

1 kommentar:

  1. Tredje gången gillt.. få se om denna kommentaren kommer iväg eller försvinner igen.
    Så härligt för dej att ut på böljan den blå o ro.. o hela 500 m, inte illa. Jag läste om en tjej som skrev om sin cancer.. hon hade ett måtto som jag gillade:
    Tålamod och mod att tåla..!! Det sa så himla mycket just då och jag bär fortfarande med mej orden. Det här ska vi fixa både du o jag Ulla..Styrkekramar till dej..

    SvaraRadera